Tuotteiden takuu

Asiakkaan tyytyväisyys on minulle pienen korukaupan kauppiaana se kaikista tärkein asia. Tyytyväiset asiakkaat ylläpitää kaupan hyvää fiilistä ja saa auringon paistamaan kirkkaammin. Tämän vuoksi pyrin siihen, että ikävienkin korukokemusten jälkeen, voi asiakkaani kokea tyytyväisyyttä korukaupan tuotteisiin ja palveluun. 

Kaupan kautta kulkee nykyisin suuret määrät koruja ja vaikka valvon tuotteideni laatua parhaani mukaan, voi välilä käydä niin, että  tuotteiden laatu ei vastaakaan ostajan odotuksia. Tähän voi vaikuttaa eri syyt, kuten liimaukset voivat syystä tai toisesta pettää tai tuote on voinut vahingoittua esimerkiksi kuljetuksen aikana.  Anna silloin minun auttaa. Tarjoan enemmän kuin mielläni sinulle korjaavan kokemuksen. Korjausliikkeet suunnitellaan aina tapauskohtaisesti ja voivat olla esimerkiksi rikkoutuneiden korujen korjaamista, uuden tuotteen lähettäminen tai tarvittaessa rahojen palauttamista. 

Kun sanomista tulee, voit kertoa siitä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@bbling.fi tai voit keskustella asiasta reaaliajassa kauppiaan kanssa kaupan chatissa. Kannattaa ottaa rikkoutuneesta korusta kuva, jolloin voin reagoida nopeammin ja tehdä ehdotuksen toimenpiteistä. 

Muista, että negatiivinen palaute on todella tärkeää B Bling korukaupan kehittymisen kannalta. Otan siis kaiken palautteen vastaan hyvin mielelläni. 

 

Ystävällisesti,

Riikka Luo :)